Referencer

Assistance HR Partners A/S
assistance-270-Edit[1]

CEO, Torbjörn Jansson, Skandinavisk Kommunalteknik AB

Processen med Assistance HR Partners er forløbet rigtig fint efter mit perspektiv. Det er lykkedes på både hurtig og effektiv vis at finde profiler, der klart lever op til vores forventninger og forhåbninger. Der har været en tydelig kvalificeringsproces af kandidater, og kandidaterne har været godt velforberedte til de forskellige interviews.
Vi takker for et rigtig godt samarbejde og ser frem til at bruge Assistance HR Partners igen, når nye rekrutteringsbehov opstår.
logo-skt

Head of Business Development Sales, Christina D. Holder

Assistance HR Partners A/S fik hurtigt sporet sig ind på virksomheden, værdier og de typer af mennesker og arbejdsopgaver, som er forbundet med en ansættelse hos Gerresheimer i forbindelse med rekrutteringen af en projektleder til vores afdeling for forretningsudvikling. Vi blev mødt af professionalisme, en objektiv og kritisk stillingtagen til matchet mellem kandidaterne og Gerresheimer samt et utroligt engagement.
Udover at vores organisation nu er beriget med den helt rigtige kollega, kan man vel ikke opnå bedre resultat end, når også fravalgte kandidater roser rekrutteringsprocessen.
Gerresheimer

Indehaver, Hanne Rosenvold Anderson, Fleye A/S

Vi har valgt, at benytte Assistance HR Partners til at finde de helt rigtige medarbejdere til os – en opgave de gang på gang har løst til vores største tilfredshed. Assistance HR Partners evner at ”lodde stemningen” både blandt kandidater og virksomheder, og lægger lige så meget vægt på de menneskelige kvalifikationer som de faglige, noget vi vægter højt.
Fleye

HR-manager Bente Hestbech, A/S Dansk Shell

I gennem de senere år har vi haft brug for et væsentligt antal vikarer fordelt på forskellige afdelinger, men heldigvis har vi haft Assistance HR Partners til at hjælpe os med at finde de rigtige kandidater. De har været i stand til at spotte de personer, som såvel fagligt som menneskeligt passer godt ind i vores firma. Uanset om det er en hasteopgave, eller der er god tid, har vi kun oplevet en positiv tilgang til opgaven, og altid med de faglige kvaliteter i højsæde, … og vi har altid nået vores deadline. Vi er yderst tilfredse med dette samarbejde, som gør, at en vikaransættelse ikke bliver en tidskrævende opgave for vort firma.
shell-pecten

Lars Samsø, Nordea, Executive Dining

Assistance HR Partners har leveret vikarer til denne location i 10 år, og til mig i 2½ år. Det er et seriøst bureau, der altid leverer høj service, f.eks. er der altid en kantinekonsulent, der tager telefonen, og der bliver altid reageret hurtigt på mit behov – også i weekender og på helligdage. Assistance HR Partners er gode til både korte og lange vikariater. De er stabile og er gode til at matche mine behov. Er der kritik, er de også gode til at behandle dette og bruge dette positivt. Vi har gennem tiden haft flere vikarer, der kender vores hus næsten lige så godt som os selv.
NORDEA-logo

John Ventrup, Scancon 

Vi har igennem en årrække (siden 2008) rekrutteret medarbejdere i samarbejde med Assistance HR Partners til såvel vores administration som til vores produktion. Vi har altid haft en god dialog med konsulenterne, der besøger os jævnligt. Vi kender hinanden godt, og de ved, hvilke vikarer, der passer til os.
75 % af vores nye medarbejdere er startet som vikarer og er efter 3 måneder blevet fastansat efter Assistances HR Partners såkaldte Try and Hire model. Prøveperioden på 3 måneder betyder, at såvel vores vikar som vi lærer hinanden godt at kende, inden vi ansætter.

Vi er yderst tilfredse med vores samarbejde, som vi fremadrettet ser frem til at udbygge.

Scancon

Ole Marzec, Lagerchef, Peter Justesen Company A/S

Vi har brugt Assistance HR Partners siden sommeren 2013 og er meget tilfredse med vores samarbejde. Vi værdsætter den høje service, de yder. De er gode til at finde de rette folk til netop vores virksomhed og gennem hele processen holder de os velinformeret. De husker altid at følge op, når en vikar er startet op, de er hurtige til at levere, og når det så også er velkvalificeret arbejdskraft, der møder op, kan det ikke blive bedre. Vi er i øvrigt også glade for den elektroniske godkendelse af timesedler, det er en god og effektiv løsning.
Print

Bettina Buch, HR Manager, Volvo Truck Center

Siden september 2011 har vi hos Volvo Truck Center haft outsourcet vores reception til Assistance HR Partners A/S.
De har hjulpet os med at finde de helt rigtige medarbejdere til vores reception. Assistance HR Partners har været i stand til at spotte de personer, som såvel fagligt som menneskeligt passer godt ind i vores firma. Vi har kun oplevet en positiv, proaktiv og engageret tilgang til opgaven, altid med de faglige kvaliteter i højsædet – med det resultat, at vi altid kan give vores kunder, leverandører, medarbejdere mv. den service, vi ønsker i vores reception.
Der er aldrig problemer omkring ferie eller evt. sygdom i vores reception – i disse situationer har de altid formået hurtigt at levere det personale, der var nødvendigt for at opretholde standarden i forhold til bl.a. service hos Volvo Truck Center.
Vi er yderst tilfredse med dette samarbejde omkring outsourcing som gør, at en reception ikke bliver en tidskrævende opgave for Volvo Truck Center A/S.
Volvo

Allan Hansen, VandCenter Syd

VandCenter Syd har benyttet Assistance gennem længere tid. Assistance udviser god kundepleje, de overholder alle indgåede aftaler og følger tæt op på deres vikarer. Det er også en stor fordel, at vi har en fast kontaktperson, som er nem at komme i kontakt med, og som altid yder en venlig og fleksibel betjening.
Er det muligt sender Assistance tillige vikarer, der tidligere har arbejdet for os, og som vi har god erfaring med. De har en god forståelse for vores behov og er også meget mødekommende. Altid parat til hurtige ændringer, f.eks. hvis det en sjælden gang skulle ske, at vikarens kompetencer og kemi ikke passer til os.
Med den gode opfølgning på vikarløsningerne og den gode service i det hele, mindsker det i den grad mit arbejde, når der skal kaldes vikar ind.
Vi kan anbefale et samarbejde med Assistance.
Vandcenter Syd

Karin Sass, HR chef, Finansiel Stabilitet A/S

Da vores vikarbehov er meget svingende i både antal, tidsperioder og kompetencekrav, er det imponerende, hvordan Assistances med et altid højt serviceniveau og fleksibilitet finder de helt rigtige vikarer – og det er ligegyldigt, om det er til arkivering, tastearbejde eller til receptionen. Matchet er altid godt, hvilket også har bevirket, at flere af vores vikarer i dag er fastansat.
Når vi har behov for nye vikarer, ofte med meget kort tidsfrist, oplever vi altid en engageret og kompetent håndtering af vores ønsker og en hurtig levering af vikarer.
Samarbejdet er ukompliceret og positivt og det administrative system ukompliceret og effektivt.
Vi kan klart anbefale Assistance som leverandør af vikarer.
Finansiel Stabilitet

Mikkel Karstad, Køkkenchef, Horten

Vi har hos Horten et krav til os selv om at levere på et meget højt niveau, hver dag, så vi giver vores kolleger i huset et vigtigt pusterum, hvor de kan lade sig inspirere af lækker veltillavet mad. Vi sætter derfor også høje krav til de vikarer, vi bruger i køkkenet.
Assistance formår at efterleve de krav, vi har til en god samarbejdspartner og møde vores behov. De sender altid velforberedte vikarer og prøver hver gang at finde en vikar, der kender køkkenet, hvilket gør det lettere for alle parter. Dette er uanset om vi skal bruge hjælp til opvask eller i køkkenet.
Jeg vil uden tøven anbefale Assistance til mit netværk.
Horten

Lone Nilsson, Production Manager, Teledyne-Reson

Jeg har igennem de seneste 8 år rekrutteret medarbejdere i gennem Assistance, og jeg har altid været yderst tilfreds med vores samarbejde.
Det er for mig meget vigtigt, at rekrutteringsbureaet præcist ved hvilke faglige og personlige kompetencer, vi hos os lægger vægt på for at få det rigtige match. Denne opgave har Assistance altid kunnet løfte. Ligeledes oplever jeg deres konsulenter som meget grundige og servicemindede, der er altid en god dialog mellem os.”
Teledyne Reson

Berit Sand, Manager Canteens & Reception, Codan

Vi har i knapt 10 år samarbejdet med Assistance og altid været glade for samarbejdet. Vi laver hver dag mad til mange mennesker, hvilket stiller store krav til vores produktion og derfor også de vikarer, vi bruger. Assistance formår at lytte til vores behov og afdække de opgaver, vi ønsker løst, og vi er generelt meget tilfredse med de vikarer, vi får ud. Har vi noget at påtale, er konsulenterne hos Assistance altid lydhøre og efterkommer vores ønsker og krav.
Vi har også flere gange benyttet os af rekrutteringer fra Assistance. Vi er meget tilfredse med muligheden for Try & Hire forløb, så vi er helt sikre på, at det er den rigtige medarbejder, vi ansætter. Kemi er et meget vigtigt element i køkkenet hos Codan, og vi har mulighed for at se, om denne er på plads, når en mulig kandidat arbejder hos os som vikar i en periode før fastansættelse.
Vi har også valgt at outsource vores opvask til Assistance, hvilket har været den HELT rigtige beslutning. Vi er altid sikre på, at vi er dækket ind på denne vigtige position. Der leveres altid god arbejdskraft, der formår at løfte opgaven
Codan

Karina Tønning, Køkkenchef, Roche

Jeg har samarbejdet med Assistance næsten siden deres start i 2000, hvilket siger alt om, hvor tilfreds jeg er med Assistance som leverandør. De har igennem alle årene leveret fantastisk hjælp til både opvask og køkkenet. De vikarer, vi får ud, er pligtopfyldende og sætter en tydelig ære i deres arbejde, og er der en sjælden gang et udfald, hvor en vikar, af den ene eller anden årsag, ikke passer ind hos os, er konsulenterne hos Assistance altid lydhøre og kan hurtigt finde en ny.
Og netop konsulenterne hos Assistance er en af de helt store årsager til min trofasthed, der er ikke stor udskiftning, og derfor kender jeg alle konsulenter godt, og de kender mig og vores behov i køkkenet. De er gode til at besøge os og følger udviklingen hos os, så de fleksibelt og professionelt kan håndtere alle former for henvendelser.
Roche

Susanna, MaxMara

Assistance gjorde det nemmere for os at finde vores nye medarbejdere. Forarbejdet var meget vel gennemført, parallelt med en god personlig kontakt tilgængelig ved behov. Vi mødte mange intressante personligheder hen af vejen, nogle af kandidater/søgende manglede den helt rigtige kompetance og tidligere erfaring, indenfor vores del af branchen. Men i processen fandt vi nogle rigtig stærke individer og medarbejdere. Assistance har hjulpet os med at finde, ikke enkelte medarbejdere, men et helt nyt team.
Maxmara