De rigtige medarbejdere gør forskellen

Leverandør af personaleløsninger til HORECA gennem 20 år.

Bliv ringet op

... en lokalkendt konsulent kontakter jer hurtigst muligt.

Danmarks største leverandør af personaleløsninger til HORECA

Kompetente kandidater til køkken og kantine

Frigør tid og ressourcer med Assistance.

Vi sikrer hurtig adgang til kvalificeret personale samt faglig ekspertise, sparring og garanti for løsninger og kvalitet, der gør en mærkbar forskel.

  • 20 års erfaring fra HORECA-branchen
  • 15 lokalafdelinger på tværs af landet
  • Få adgang til kvalificeret personale

Hvilke kandidater mangler du?

Køkkenchefer og ledere
Har du brug for stærk og effektiv ledelse i køkkenet? Vores netværk og relationer gør, at vi altid har et stort felt af stærke kandidater til positionen.
Kokke
Søger du en erfaren og dygtig kok, der både kan tage styring på opgaver og levere gode madoplevelser, så har vi altid flere du kan vælge imellem.
Køkkenassistenter
Står du og mangler kompetente hænder i køkkenet? Vores køkkenassistenter er altid klar til at støtte op og sikre professionel håndtering af opgaver hos dig.
Smørrebrødsjomfruer
Er der brug for hjælp til smørrebrød, anretning af buffeter, oste, salater, sandwiches og pålægsfade? Vi har omgående levering af smørrebrødsjomfruer til det kolde køkken.
Opvaskere og lette assistenter
Vi giver dig nem adgang til medarbejdere, der tager sig effektivt af opvasken og som ved, hvordan man hjælper til i spidsbelastninger.
Tjenere og serveringspersonale
Vores dygtige tjenere bringer erfaring og ekspertise til bords. Med fokus på service og detaljer sørger de for professionel servering i alle sammenhænge.

Mød vores kandidater

Mød Hanne, Ryan, Linda, Jacob og Sara, de har vidt forskellige baggrund.

 

Hør dem sætte ord på vikarlivet, fordelene, fleksibiliteten og hvorfor de foretrækker et job via Assistance.

Se alle videoer ➜

Sara
Sara var på udkig efter et job med stor fleksibilitet - og da hun havde erfaring med køkkenarbejde fra tidligere, var det oplagt med et vikarjob hos Assistance
Ryan
Ryan er i Danmark for at færdiggøre sin Masters Degree. Han supplerer studierne med vikarjob hos Assistance.
Hanne
Hanne er køkkenassistent og har arbejdet for Assistance i tre år. Hun holder meget af muligheden for medindflydelse på både opgaver og arbejdstid

Derfor skal du
vælge Assistance

Adgang til kvalificeret personale

Vi har Danmarks største netværk og mest kvalificerede CV-database og kan hurtigt matche dine behov på tværs af kompetencer, fagområder, profil og geografi.  

Vi frigør tid og ressourcer

Med en løsning hos os bliver der mere fokus og overskud hos dig i hverdagen. Vi tager os af alt det praktiske og sikrer, at du og din virksomhed altid har de medarbejdere, der skal bruges.  

Vi er altid tæt på

Vi er tæt på lokalt og bygger på langvarige relationer. Hos Assistance får du en personlig konsulent med faglig erfaring, der sætter sig ind i dine behov og udfordringer.

Tre mulige rekrutteringsforløb

Vi tilbyder forskellige muligheder for at få besat jeres ledige stilling:

Vikariat
Vikarer bookes fra dag til dag efter behov.

Try and Hire
Vikaren ansættes i en prøveperiode og kan overtages uden beregning efter 3 måneder på fuld tid.

Rekruttering
Vi finder, screener og holder personlige interviews og hjælper jer med at finde den rigtige kandidat.

Sådan finder vi jeres nye medarbejder

Vi tilpasser altid processen efter jeres behov og ønsker til hastighed, kompetencer og profil – men uanset om det skal gå mere eller mindre hurtigt, har vi altid fokus på grundighed og kvalitet. 

Processen kunne se således ud:

01

Indledende dialog

Vi starter med at kortlægge jeres specifikke behov. Hvad har I behov for? Hvornår? Og hvor længe? Når vi ved det, kan vi enten gå direkte i gang med at finde en kandidat til et kort vikariat, eller udvikle en job- og personlighedsprofil samt rekrutteringsplan til en længere ansættelse. Selvfølgelig i tæt dialog med jer.

02

Annoncering og search

Med 20.000 kvalificerede kandidater i vores CV-database og et stort netværk af jobplatforme kan vi ofte finde de rette kandidater på meget kort tid. Der kan også være behov for at skabe særlig opmærksomhed om den ledige stilling gennem annoncering og aktive søgninger i markedet for at finde den rette. Opgaver som vores konsulenter er specialiserede i.

03

Samtaler og tests

Når vi har identificeret de rette kandidater, gennemgår de samtaler og tests med vores konsulenter, som er eksperter i HORECA, trænede i interviewteknik og med stor erfaring i at vurdere både faglighed og personlighed.

04

Referencer, opfølgning og garanti

Når vi har fundet en person, som både vi anbefaler, og som I er glade for afsluttes forløbet. Vi fungerer som rådgivere ved opstart og følger løbende op på opstart og samarbejde.

Vi gør forskellen for nogen af de bedste i branchen

ALK.png
Cheval blanc kantiner.png
fc-midtjylland5314.jpg
Meyers_ny.png
Compass Group.png
Coor.png
Danmarks-Nationalbank.png
Ferring.png
ISS.png
Kammeradvokaten.png
KL.png
Kokkenes Køkken.png
Serwiz.png
Simcorp.png
Sund-Baelt-Logo.png

Få et prisestimat

Vi oplever lige nu stor efterspørgsel på vores kandidater, så tag fat i os allerede i dag, så ringer vi dig op snarest muligt.

➜ Beskriv kort dit bemandingsbehov. Fx periode, antal, kompetencer og arbejdsopgaver.

Ved at indsende formularen accepterer du at blive kontaktet af Assistance.

Få et prisestimat ➔

Klik her