Vi er lokale og landsdækkende

Med afdelinger i hele landet er vi din lokale samarbejdspartner med speciale i HORECA – uanset om du søger personale eller job.

Praktisk information

Hos Assistance gør vi alt for, at hverdagen og arbejdslivet skal være så enkelt som muligt – både for medarbejdere og virksomheder. 

 

Vi er altid tæt på – og altid klar til at gøre forskellen for dig.

For kandidater

Har du spørgsmål, så er du meget velkommen til at ringe til os.

Sjælland: 33 55 00 90

Jylland og Fyn: 75 52 85 29

For virksomheder

Vil du høre om vores services og løsninger, kan du vælge at blive ringet op af en lokal konsulent eller bede om et prisestimat.

 

 

 

Har du spørgsmål til vores bogholder, kan din lokalafdeling hjælpe dig. 

 

Vores medarbejdere

Christian K. Sørensen

Direktør
Læs mere om Christian K. Sørensen

Jeg har mere end 25 års erfaring i vikar- og rekrutteringsbranchen, hvor alle årene har haft fokus på HOREKA. Jeg har også været 15 år i restaurationsbranchen - er uddannet kok, tjener og har arbejdet som sommelier. Min hjemmebane har altid været blandt kokke og tjenere, og jeg trives rigtig godt med den kreativitet og vildskab, der er i den branche. For mig er den bedste dag på kontoret, når vi leverer vikarer og kandidater, der gør vores kunder glade, og vi får logistikken mellem de mange opgaver til at gå op.

Susanne Hjortkjær

Afdelingschef
Læs mere om Susanne Hjortkjær

Jeg har arbejdet i vikarbranchen i 26 år, hvoraf de sidste 15 år udelukkende har været med opgaver inden for HORECA-segmentet. Det er en branche i konstant forandring, hvor det er vigtigt at kunne tilpasse sig. Min mission er at tilbyde vores kunder de bedste bemandingsløsninger og sikre, at vores vikarer modtager jobtilbud, der matcher kvalifikationerne, og at arbejdsforholdene er gode og trygge her i Assistance. Det bedste er, at ikke to dage er ens. Det giver en alsidig og spændende arbejdsdag

Pernille H.G. Hoff

Salgsansvarlig
Læs mere om Pernille H.G. Hoff

Jeg har været i servicebranchen i mere end 30 år - herunder 5 år som bookingchef i hotelverdenen og 12 år i vikarbranchen. Jeg har opbygget stærke kompetencer inden for kundeservice, personaleledelse og salg. Jeg har desuden været ansat hos Assistance i 10 år, hvor jeg har haft salgsansvar og leveret målbare resultater. Mit arbejde har altid været præget af struktur, overblik og evnen til at skabe stærke relationer – både internt i organisationen og eksternt med kunder og samarbejdspartnere.

Jesper Busk

Direktør

Eva Jægerfelt

Salgs- og personalekonsulent

Anne Schou

Seniorkonsulent
Læs mere om Anne Schou

Med over 7 års erfaring som konsulent hos Assistance HR Partners har jeg opbygget en solid forståelse for både kundernes behov og vikarernes hverdag. Jeg trives i dialogen med mennesker og lægger stor vægt på at skabe tillidsfulde relationer – både til virksomheder og kandidater. Min styrke ligger i at finde løsninger, der fungerer i praksis, og i at sikre det rette match mellem arbejdsplads og medarbejder.

Carina Ayla Merizalde

Praktikant

Christine Margrethe Johannsen

Juniorkonsulent
Læs mere om Christine Margrethe Johannsen

Mine fire år i cafébranchen har givet mig værdifuld erfaring med de daglige rutiner i et travlt miljø – fra salatbar og sandwich til opvask, kundekontakt og tæt samarbejde med kolleger. I dag er jeg en del af driften hos Assistance, hvor jeg arbejder for at sikre, at vores kunder får den rette hjælp i de travle perioder, samtidig med at vores vikarer får opgaver, der matcher deres kompetencer.

Dorthe Thomas

Salgs- og personalekonsulent
Læs mere om Dorthe Thomas

Jeg er uddannet smørrebrødsjomfru, og har sammen med min mand haft en slagterforretning i flere år. Jeg har mange års erfaring fra vikarbranchen.

Jens Louis Jørgensen

Salgskonsulent
Læs mere om Jens Louis Jørgensen

Jeg brænder for at yde god service og skabe positive oplevelser for vores kunder. Med 3 års erfaring som vikar i HORECA-segmentet har jeg opnået en solid forståelse af kundens behov og de høje krav, der følger med. Jeg er altid klar til at finde løsninger og gøre en forskel – og det er den passion for service, der driver mig til at levere kvalitet og overgå forventningerne hver gang.

Martin Holbek Hansen

Salgs- og personalekonsulent
Læs mere om Martin Holbek Hansen

Med en baggrund fra køkkenet, hvor jeg blandt andet har haft ansvar for både salatbar og opvask, har jeg et solidt kendskab til de daglige rutiner og krav i kantine- og køkkenmiljøer. I dag arbejder jeg med rekruttering og onboarding hos Assistance, hvor jeg bruger min praktiske erfaring til at vurdere og matche de rette kandidater til jobbet. Min uddannelse som markedsføringsøkonom har desuden styrket mine kompetencer inden for kommunikation og procesforståelse – noget jeg aktivt bringer i spil i mit arbejde med at skabe det gode match mellem medarbejder og arbejdsplads.

Sanela Nezirevic

Afdelingschef
Læs mere om Sanela Nezirevic

Med min HR-baggrund og flere års erfaring hos Assistance HR Partners har jeg en stærk interesse for mennesker og en stor passion for at skabe værdi gennem de rette match. Jeg lægger vægt på langvarige relationer og tror på, at succes skabes gennem tillid, tæt samarbejde og løsninger, der fungerer for både virksomheder og kandidater. Jeg er stolt af den forskel, som jeg og mit team hver dag skaber for vores kunder og kandidater gennem mange succesfulde samarbejder.

Ulla Dubs

Salgs- og personalekonsulent
Læs mere om Ulla Dubs

Jeg har arbejdet som kok og køkkenchef, hvor langt størstedelen er i store kantiner. I 20 år var jeg også køkkenchef. Hertil har jeg tre års erfaring med at matche kunder og vikarer i Assistance, så jeg har stor forudsætning fort at forstå vores kunders udfordringer, men også at hjælpe dem

Lysienne Mercedes Oehlert

Personalekonsulent / SoMe ansvarlig
Læs mere om Lysienne Mercedes Oehlert

Jeg har en kandidatgrad i Global Marketing and Consumer Culture, som har givet mig en stærk forståelse for mennesker, kulturer og markedsdynamikker. Hos Assistance, hvor jeg har arbejdet i mere end 4 år, bruger jeg den indsigt til at matche de rette kandidater med de rette opgaver. Jeg motiveres især af at hjælpe kunder i pressede situationer – og samtidig give vores vikarer mulighed for at bidrage med og udvikle deres kompetencer.

Malene Laugesen

Salgs- og personalekonsulent
Læs mere om Malene Laugesen

Erfaren køkkenchef med mange års brancheerfaring. Jeg har arbejdet som køkkenchef i 10 år hos ISS og de seneste 9 år hos Assistance. Med mange årtiers erfaring har jeg opnået stærke kompetencer inden for køkkendrift, ledelse, planlægning og kvalitetssikring. Jeg er vant til at arbejde under pres, bevare overblikket og sikre høj kvalitet.

Maria Kloss

Rekrutteringskonsulent
Læs mere om Maria Kloss

I mere end 23 år har jeg haft fornøjelsen af at arbejde med rekruttering og fastansættelser hos Assistance. Jeg har fulgt både kandidater og virksomheder tæt – og forsøger på bedste vis at skabe det gode match mellem mennesker og job. Mit arbejde har altid handlet om mere end CV’er og kompetencer – for mig handler det om at se potentiale, forstå mennesker og skabe tillid. Jeg sætter en ære i at være nærværende, lyttende og professionel – og jeg har gennem årene opbygget stærke relationer og et solidt kendskab til både brancher og mennesker.

Marie-Louise Busk

Vagtansvarlig

Alma Rugaard

Vagtansvarlig

Natalie Howkins Lange

Vagtansvarlig

Bliv ringet op

Og lad os tage en uforpligtende samtale om dine personalebehov

Ved at indsende formularen accepterer du at blive kontaktet af Assistance.