GENERELT
Personoplysninger er informationer, der kan henføres til dig. Hvis du bruger vores website, indsamler og behandler vi denne type informationer. Det sker f.eks. når du opsøger vores informationer på websitet, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, deltager i konkurrencer eller undersøgelser, registrerer dig som bruger eller abonnent, øvrig brug af services eller foretager køb via websitet.
Her er informationer vedrørende den type oplysninger, som vi samler: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på (er interesseret i). I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer, e-mail, adresse, stillingstype, stillingsbetegnelse og betalingsoplysninger. Det vil typisk være i forbindelse med oprettelse af login eller ved køb.
DIN SIKKERHED
Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet, kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.
FORMÅL MED INDSAMLING
Oplysningerne bruges til at identificere dig som bruger, vise dig annoncer og indhold tilpasset dine præferencer og til at registrere dine køb og betalinger. Derudover anvender vi oplysningerne til at kunne levere de services, du har efterspurgt såsom at fremsende et nyhedsbrev eller en guide eller levere informationer om produkter. Generelt kan du stole på, at vi anvender alle oplysninger for at gøre din oplevelse så god og personlig som mulig, hver gang du er i enten digital eller personlig kontakt med Assistance HR Partners A/S.
TIDSRUM FOR OPBEVARING
Oplysningerne opbevares i det tidsrum, der er tilladt i henhold til lovgivningen, og vi sletter dem, når de ikke længere er nødvendige. Perioden afhænger af karakteren af oplysningen og baggrunden for opbevaring. Det er derfor ikke muligt at angive en generel tidsramme for, hvornår informationer slettes.
VIDEREGIVELSE AF OPLYSNINGER
Data om din brug af websitet, din interaktion med annoncer, geografisk placering, køn og alderssegment m.v. videregives til tredjeparter, i det omfang disse oplysninger er kendt. Du kan se, hvilke tredjeparter, der er tale om, i cookies-politikken. Oplysningerne kan anvendes til salgsorienterede aktiviteter.
Vi benytter herudover en række tredjeparter til opbevaring og behandling af data. Det gør vi for at optimere sikkerheden og generel kontrol af dine data. Disse behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke anvende dem til egne formål.
Videregivelse af personoplysninger som navn og e-mail m.v. vil kun ske, hvis du giver samtykke til det. Vi anvender kun databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
INDSIGT OG KLAGER
Du har til enhver tid ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi har indsamlet om dig samt til hvilket formål, de anvendes. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger der behandles om dig er forkerte, så har du ret til, at de bliver rettet eller slettet. Henvendelse herom kan ske til: christian@assistance.dk. Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du også mulighed for at tage kontakt til Datatilsynet.
UDGIVER OG EJER
Assistance HR Partners AS
Carlsbergbyen
Olivia Hansens Gade 3, 4. sal
1799 København V
Telefon: 33 55 00 90
Email: christian@assistance.dk